Сирма придобива руÑенÑката фирма ИТТ
Сирма Груп ÐД закупи руÑенÑката фирма ИТТ ЕООД през декември 2007. ИТТ е фирма Ñ Ð³Ð¾Ð´Ð¸Ð½Ð° и половина иÑториÑ, като в Ð½ÐµÑ Ñ€Ð°Ð±Ð¾Ñ‚Ð¸ екип от 30 млади, добре образовани и Ñилно мотивирани ÑпециалиÑти ÑÑŠÑ Ð·Ð½Ð°Ñ‡Ð¸Ñ‚ÐµÐ»ÐµÐ½ опит в проекти използващи J2EE, UML, RUP, SOA и BPM.
Бре, да му Ñе не види, назад Ñъм Ñ Ð¼Ð°Ñ‚ÐµÑ€Ð¸Ð°Ð»Ð°, аз даже не знам че има такава фирма в РуÑе, а те вече Ñ ÐºÑƒÐ¿Ð¸Ð»Ð¸ ;) Ðма и Ñ‚Ñ ÐµÐ³Ð°Ñ‚Ð¸ фирмата – 30 човека – как може да е толкова голÑма и никой (познат) да не е Ñ Ñ‡ÑƒÐ²Ð°Ð». Ðа мен ми изглежда като балон – оÑвен Ð³Ð¾Ð»ÐµÐ¼Ð¸Ñ Ð±Ñ€Ð¾Ð¹ заети хора, друго ÑтъпиÑващо е това че хем Ñа млади, хем имат значителен опит в неща които повечето хора (дори от Ð½Ð°ÑˆÐ¸Ñ Ð·Ð°Ð½Ð°ÑÑ‚) не знаÑÑ‚ какво означават, а още повече им говорÑÑ‚ нещо изброените абревиатури.
Фирмата е работила за множеÑтво проекти и поръчки за държавната админиÑÑ‚Ñ€Ð°Ñ†Ð¸Ñ Ð¸ като и чаÑтни поръки, като в момента е подизпълнител на IBM. ИТТ Ñъщо така работи интензивно Ñ Ð¢Ð£ РуÑе и ФМИ в СУ.
Ðко „ТУ РуÑе“ е вÑъщноÑÑ‚ РУ (РуÑенÑки УниверÑитет), работата (поне за мен) Ñтава ÑъвÑем Ñмешна.
Това е на Иван Станев фирмата. ГолÑм фашизъм – карат те да подпиÑваш разни документи, че ако не започнеш работа при Ñ‚ÑÑ… ще трÑбва да им платиш нÑколко хилÑди обещетение заради „обучението“ което Ñа ти провели. Робучението е такава Ñмешка – дават ти задачи да Ñи ги правиш вкъщи, а ако иÑкаш да питаш нещо как Ñтава нÑма кой да ти каже понеже програмиÑтите от фирмата толкова разбират – и те пращат да Ñи го търÑиш в интернет. Иначе имат разни връзки и Ñе бачка за митниците и за други държавни инÑтитуции, ама за качеÑтвото Ñигурно Ñами ще Ñе Ñетите какво е. Рзащо не никой не е чувал за тази фирма – понеже те карат да подпиÑваш пак нÑкакви документи, че нÑмаш право да разкриваш за кого работиш, ÐºÐ¾Ñ Ðµ фирмата и Ñ‚.н.
Comment by Гаргантюа — декември 12 @ 15:51
И аз като видÑÑ… UML и RUP Ñе доÑетих за кое предприÑтие иде реч :))
„ИТТ Ñъщо така работи интензивно Ñ Ð¢Ð£ РуÑе и ФМИ в СУ“
Фирмата ОПРЕДЕЛЕÐО работи Ñ „ТУ“ (вÑъщноÑÑ‚ то никога не е било ТУ – беше ВТУ и Ñтана РУ) като използва ÑтудентÑки HR :))
Ðма откъде ги изброиха 30 човека… Удивително много!?
Comment by Ðнонимен — декември 12 @ 18:25
И да поÑÑÐ½Ñ Ð¾Ñ‰Ðµ, че универÑитетът ÐИЩО не е видÑл от „ÑъвмеÑтната“ Ñи работа Ñ Ñ‚Ð°Ð·Ð¸ фирма, даже вероÑтно не Ñа и чували за Ð½ÐµÑ :)
Comment by Ðнонимен — декември 12 @ 18:31
въпроÑните 30 човека очевидно Ñа прочутите Ñтуденти на Иван :)
Comment by недко — декември 12 @ 18:42
Да, друг „(неофициален) източник“ потвърди и пред мен, че Ñтава дума за „манифактурата“ на Иван Станев. Ðз заради това не Ñъм в Ñ‡Ð°Ñ – аз откакто завърших не ÑÐ»ÐµÐ´Ñ ÐºÐ°ÐºÐ²Ð¾ Ñтава в РуÑÐµÐ½ÐºÐ¸Ñ Ð£Ð½Ð¸Ð²ÐµÑ€Ñитет … и Ñамо от време на време коментирам новините които излизат около него – които в повечето пъти Ñа жалки опити за реклама: като това и това
Comment by Kaloyan — декември 12 @ 19:52
@недко: Ñ ÐºÐ°ÐºÐ²Ð¾ Ñа прочути тези Ñтуденти ? нещо хубаво или … ;) аз Ñи ÑпомнÑм, че гледах едни новобранци Ñ Ð´Ð¸Ð¿Ð»Ð¾Ð¼Ð½Ð¸ работи на Java преди две години, ама те бÑха гола вода.
Comment by Kaloyan — декември 12 @ 19:54
@Ðнонимен: е какво излиза, че вÑичко е „Ñамо реклама“ ли ? Ðито Ñа 30 човека, нито работÑÑ‚ Ñ ÑƒÐ½Ð¸Ð²ÐµÑ€Ñитета … защото това да работиш и да учиш в универÑитета не означава че работиш Ñ ÑƒÐ½Ð¸Ð²ÐµÑ€Ñитета. Отделно, че аз вече пиÑах колко ми е Ñъмнително банда зелени новобранци Ñ ÐµÐ´Ð½Ð° година Ñтаж и (никакво) образование от РуÑенÑÐºÐ¸Ñ Ð£Ð½Ð¸Ð²ÐµÑ€Ñитет (пък били те и 30 на брой) да пишат Ñложен Ñофтуеър като „Service-oriented Architecture“ (SOA) и „Business Process Management“ (BPM).
Comment by Kaloyan — декември 12 @ 20:06
Да ви кажа, Ñега нещата там май Ñа биле по-добри. Ðз започнах там и колкото и отвратителни да бÑха уÑловиÑта преди 3 години Ñи беше добро начало за един Ñтудент. Така че за хора които тепърва започват предполагам и Ñега е добро начало.
Comment by Joro — август 28 @ 14:56
Тези коментари Ñа безидейни, пиÑани от хора които Ñи нÑмат и на предÑтава за какво Ñтава Ð²ÑŠÐ¿Ñ€Ð¾Ñ Ð² Сирма.
Comment by adr — септември 2 @ 17:11
Като гледам тук вÑичко Ñе подчинÑва на Ñлухове, не видÑÑ… нÑкъде изказване, подплатено Ñ ÐºÐ¾Ð½ÐºÑ€ÐµÑ‚Ð½Ð¸ факти. Г-н КалоÑн Цветков, по-добре Ñе занимавай Ñ Ð½ÐµÑ‰Ð¾ градивно, отколкото да плюеш нÑкой проÑто ей така защото не те кефи.
Comment by ivo — септември 2 @ 18:07
@adr, коментарите не Ñа ли за ИТТ ? ЯÑно, че Ñега е купена от Сирма, но не едва ли навÑÑкъде в тази фирма е ÑъщиÑÑ‚ „фашизъм“, който коментират тук за „кръжока“ на Иван Станев.
Comment by Kaloyan — септември 2 @ 18:13
@Joro: ако наиÑтина нещата Ñа Ñе подобрили, ще е Ñупер. Както вече пиÑах в един коментар в поÑта за Ðонилион, дори „плантаторÑките“ фирми вече вземат да Ñе очовечÑват, и нещата Ñтават по-умерени и човешки.
Ð’ поÑта за Ð¾Ñ‚Ð²Ð¾Ñ€ÐµÐ½Ð¸Ñ Ð¿Ñ€Ð¾Ð³Ñ€Ð°Ð¼Ð¸ÑÑ‚ ВеÑелин ми беше пиÑал, че за да Ñи отворен програмиÑÑ‚, трабва и шефа ти да е „отворен“, или нещо в тази идеÑ. Ðе може Ñамо програмиÑтите да Ñе развиват, но не и фирмата. Така че ако нещата Ñе променÑÑ‚ (към по-добро), то наиÑтина ще е Ñупер.
Comment by Kaloyan — септември 2 @ 18:17
Ðикой не Ñпори че в ИТТ беше боза, но Ñлед покупката от Сирма нещата Ñа много по-добре от доÑта други руÑенÑки фирми, най-малкото говори Ñ Ð½Ñкой който работи там за да получиш впечетление от доÑтоверен източник.
Comment by Dido — септември 2 @ 18:18
@ivo: what you see is what you get. ÐÑмам намерение да Ñ‚Ñ€Ð¸Ñ ÐºÐ¾Ð¼ÐµÐ½Ñ‚Ð°Ñ€Ð¸, или да налагам каквато и да е цензура (ако Ñе изключат нещата заловени от ÐкиÑмета). Ти какви конкретни факти иÑкаш ? ЗапиÑи и опиÑи от обиÑки ли ? Хайде Ñтига глупоÑти. И не на мене тези клишета Ñ „ами направи нещо градивно, недей да плюеш“ ;) Градивни неща има много, Ñтига да Ñе поогледаш малко.
Рда, и за теб Ñъм магиÑтър инженер КалоÑн Цветков ;)
Comment by Kaloyan — септември 2 @ 18:23
@Dido: ловиш риба на Ñухо. ÐапиÑаното е от декември 2007, когато Ñтана цÑлата работа Ñ Ð¿Ð¾ÐºÑƒÐ¿ÐºÐ°Ñ‚Ð°, и Ñе чудих аджеба ÐºÐ¾Ñ Ðµ Ñ‚Ð°Ñ Ð³Ð¾Ð»Ñмата фирма Ñ 30 човека, коÑто Ñа Ñ ÐºÑƒÐ¿Ð¸Ð»Ð¸ Сирма. Тогава търÑих да разбера за какво иде реч, и да „Ñъбера впечетлениѓ – за ИТТ. По-твоите думи излиза, че наиÑтина е било боза, нали така ? Иначе, за „Ñлед покупката“, както вече пиÑах, ако Ñега нещата Ñа по-добре – евала!
Comment by Kaloyan — септември 2 @ 18:28
Ð‘Ð»Ð°Ð³Ð¾Ð´Ð°Ñ€Ñ Ð·Ð° Ñвободата, коÑто ми даваш, г-н магиÑтър инженер. Ðко ще и арменÑÐºÐ¸Ñ Ð¿Ð¾Ð¿ да Ñи, твоите Ð¸Ð·ÐºÐ°Ð·Ð²Ð°Ð½Ð¸Ñ Ñа Ñмешни: „Ðбе има там една фирма, дето не ми хареÑва и нÑкакъв меÑтен дирибей Станев, който екÑплоатира бедните Ñтудентчета … „. ПоинтереÑувай Ñе наиÑтина как ÑтоÑÑ‚ нещата в момента, говори Ñ Ñ„Ð°ÐºÑ‚Ð¸. Ðе виждам пък, г-н магиÑтър инженер, Ñъщо така, защо толкова Ñе гордееш Ñ „титлата“ Ñи, получена от РуÑенÑÐºÐ¸Ñ ÑƒÐ½Ð¸Ð²ÐµÑ€Ñитет, който плюеш?
Comment by ivo — септември 2 @ 18:40
@ivo: Ти май Ñи пиÑател, не Ñи читател. ÐапиÑаното горе, от ÐºÑ€Ð°Ñ Ð½Ð° миналата година, e за Ñамодейците на Иван Станев. Това „как ÑтоÑÑ‚ нещата в момента“ може теб да те вълнува, но не е темата. Темата е за ИТТ и какво е било това нещо, което Сирма Ñа купили. Както вече пиÑах на вÑички ентуÑиаÑти, коментирали тук в поÑÐ»ÐµÐ´Ð½Ð¸Ñ Ñ‡Ð°Ñ Ð¸ половина, ако Ñега нещата Ñа по-добре – толкова по-добре.
И за титлата – Ñ‚Ñ Ñе ползва оÑновно за хора, които Ñе опитват да ми Ñе правÑÑ‚ на интереÑни Ñ Ñ„Ð°Ð¼Ð¸Ð»Ð¸Ñрничене а ла „Г-н КалоÑн Цветков“ ;)
И Ñлед като толкова Ñе Ð¿Ð¾Ð²Ñ‚Ð°Ñ€Ñ Ñ‚Ð¾Ð²Ð° за „поинтереÑуване“ и „факти“, ще Ñе радвам ако ти или който и да е друг разкаже как е Ñега. Явно нещата наиÑтина Ñа по-добре, заповÑдайте на тази Ñкромна трибуна, и Ñе похвалете – предполагам, че на вÑички ще им е интереÑно да разберем за подобрениÑта, поÑвили Ñе Ñлед купуването от Сирма.
Comment by Kaloyan — септември 2 @ 18:57
Добре, „Ñамодейците на Иван Станев“ винаги Ñа работили и продължават да работÑÑ‚ по големи проекти, Ñ Ñ‚Ð°Ð·Ð¸ разлика, че Ñлед декември 2007 работÑÑ‚ в една по-добра Ñреда, Ñ Ð¿Ð¾-добра организациÑ. УÑловиÑта, отношениÑта във фирмата наиÑтина Ñа Ñе подобрили значително. Ðека не забравÑме, че Сирма е една от най-големите българÑки Ñофтуерни компании.
ÐÑкой може да Ñа чували за технологиите изброени по-горе, други да не Ñа (не вÑички Ñме запознати Ñ Ð²Ñичко, това е проÑтено), но нека не Ñе отнаÑÑме пренебрежително. „бандата зелени новобранци“, както ги наричаш не Ñа никак зелени и Ñи пишат и SOA, и BPM, и много други неща.
Би било добре да Ñе Ñъберем на по бира да обÑъдим как ÑтоÑÑ‚ нещата, хем ти да придобиеш предÑтава, хем и да разкажеш Ñ ÐºÐ°ÐºÐ²Ð¾ Ñе занимаваш :)
Comment by ivo — септември 2 @ 19:15
Ок, това е приказка на мÑÑто. И като Ñме казали „Г, да кажем и „Б“, и цÑлата азбука: верни ли Ñа нещата напиÑани в коментарите ? ÐаиÑтина ли „карат те да подпиÑваш разни документи, че ако не започнеш работа при Ñ‚ÑÑ… ще трÑбва да им платиш нÑколко хилÑди обещетение заради “обучението†което Ñа ти провели“, и Ñ‚.н. – да не копирам вÑичко от коментарите отново тук.
Иначе за бирата, нÑма проблем ;)
Comment by Kaloyan — септември 2 @ 19:22
Да, преди нÑколко години, имаше подобни неща за подпиÑване, но от тези, които Ñи тръгнаха тогава нÑмаше никой, на когото да Ñа иÑкали пари. Това отдавна го нÑма. Робучението определено не е в кавички, защото там наиÑтина научаваш неща, които никога нÑма да научиш в универÑитета ;)
Ðещо друго да те интереÑува?
Comment by ivo — септември 3 @ 00:13
И като започнах да Ð³Ð¾Ð²Ð¾Ñ€Ñ Ð·Ð° обучението Ñамо да допълнÑ, че темпото на обучение е доÑта виÑоко – има хора, които Ñе отказаха точно заради това – че не могат да издържат на темпото, а и материалът е много и поÑтоÑнно Ñе обновÑва. Само който не е бил на това обучение може да говори неща от Ñорта на „Робучението е такава Ñмешка – дават ти задачи да Ñи ги правиш вкъщи, а ако иÑкаш да питаш нещо как Ñтава нÑма кой да ти каже понеже програмиÑтите от фирмата толкова разбират …“. ИÑтината е ÑъвÑем друга. Това не е Ñамо мое мнение и други хора могат да го потвърдÑÑ‚.
Comment by ivo — септември 3 @ 00:24
Ðезнам какво да кажа,но да хварлÑщ кал по-хора,за неща който и Ð¸Ð´ÐµÑ Ñи нÑмаш как ÑтоÑÑ‚, още повече че Ñ‚ÐµÑ Ð´ÐµÑ‚Ð¾ хварлÑÑ‚ каманите нÑмат много общо Ñ Java ………
проÑто поредната махлеÑка иÑÑ‚Ð¾Ñ€Ð¸Ñ Ñ€Ð°Ð·Ð´ÑƒÑ…Ð°Ð½Ð° от един php-ер(доколкото виждам в CV-то).
Ðищо лично , проÑто раздухваш глупоÑти.
И нещо конкретно, курÑа наиÑтина е тежък,но Ñе минава през неща като(Design Patterns) ,ако тръгнеш Ñам да откриваш топлата вода ще ти отнеме …… (ако не Ñе откажеш преди това).
Taка че колега инжинер,интереÑно ми е от какви хора имаш тази Ð¸Ð½Ñ„Ð¾Ñ€Ð¼Ð°Ñ†Ð¸Ñ Ð¸ какво Ñа поÑтигнали те.
Comment by КалоÑн БориÑов — септември 17 @ 18:47
„Ðдаш“, ловиш риба на Ñухо. Ðе ми Ñе повтарÑÑ‚ неща, които вече Ñъм пиÑал. Чети какво е пиÑано в поÑта и в коментарите, и не Ñе опитвай да Ñе правиш на оригинален на дребно Ñ Ð½ÐµÑ‰Ð° като да Ñе опитваш да ме обиждаш на „php-ер“.
Comment by Kaloyan — септември 17 @ 19:21
Хайде, хайде, нещата не Ñа точно така, и изобщо не Ñе покриват нито Ñ Ñ…Ð²Ð°Ð»Ð±Ð¸Ñ‚Ðµ за ИТТ, нито за Сирма.
Да не говорим как вÑъщноÑÑ‚ Ñе печелÑÑ‚ проектите, или пък как Ñа назначавали комшийката на шефа на митниците в ИТТ (Сирма).
Comment by Гаргантюа — септември 17 @ 19:49
Цитирам „адаша“ – „По-твоите думи излиза, че наиÑтина е било боза, нали така ? Иначе, за “Ñлед покупкатаâ€, както вече пиÑах, ако Ñега нещата Ñа по-добре – евала!“
Това ще го намерите ,нÑкъде ……. там .
Ртова в Ð¿ÑŠÑ€Ð²Ð¸Ñ ÐºÐ¾Ð¼ÐµÐ½Ñ‚Ð°Ñ€ – “ ГолÑм фашизъм – карат те да подпиÑваш разни документи, че ако не започнеш работа при Ñ‚ÑÑ… ще трÑбва да им платиш нÑколко хилÑди обещетение заради “обучението†което Ñа ти провели. “
МИ ШЕ ПОВТÐРЯШ КÐТО ПИШЕШ ГЛУПОСТИ
Comment by КалоÑн БориÑов — септември 17 @ 20:01
Ðлоу, и ти май Ñи пиÑател, а не читател ;) И пиÑането Ñ Ð³Ð¾Ð»ÐµÐ¼Ð¸ букви не помага да Ñтане ÑÑно какъв ти е проблема. Доколото до цитираните неща, едното е мой коментар на коментар, в което виждаш, че Ñъм най-положителен ако нещатата Ñе развиват добре; а второто, ако не Ñи видÑл не е мой коментар.
Comment by Kaloyan — септември 17 @ 20:30
:) „адаша“ в ÐºÑ€Ð°Ñ Ð½Ð° Декември казва – “ какво Ñа прочути тези Ñтуденти ? нещо хубаво или … ;) аз Ñи ÑпомнÑм, че гледах едни новобранци Ñ Ð´Ð¸Ð¿Ð»Ð¾Ð¼Ð½Ð¸ работи на Java преди две години, ама те бÑха гола вода.“
Ðо девет меÑеца по-къÑно казва „евала“.
Та Ñлед като даваш толкова компетентни Ð¼Ð½ÐµÐ½Ð¸Ñ (навÑрно продиктувани от поÑоката вÑтър-а(на промÑната)).Да ни обеÑниш до къде Ñе проÑтират java познаниÑта ти.
Comment by КалоÑн БориÑов — септември 17 @ 20:54
Ти защо така Ñе дразниш то напиÑаното, да не Ñи бил един от тези новобранци, Ñ Ð´Ð¸Ð¿Ð»Ð¾Ð¼Ð½Ð¸Ñ‚Ðµ работи на Java, а? ÐаиÑтина бÑха гола вода, вÑичките бÑха копирали едно и Ñъщо решение, и за това нÑма нужда да познаваш Java, за да видиш кой е новобранец, и кой не е. Ð’Ñичките бÑха правили електронни магазини или подобни уеб баналноÑти, и вÑички направиха поне две ама типично новобранÑки грешки по време на защитата, обÑÑнÑвайки „уникалноÑтта“ на решениÑта Ñи. Ð’Ñе пак бил Ñъм там, знам какво Ñъм видÑл ;) Ри не бÑÑ… Ñам, бÑÑ… на защитата на един приÑтел, Сашо ВаÑилев, който проÑто Ñе предÑтави нива над оÑтаналите.
Ð, да, наиÑтина пиÑах „евала“, обаче ти изглежда пак четеш Ñелективно. Ðе е ÑменÑне на мнението, защото може бе вече трÑбва да Ñи разбрал, че темата не е какво е Ñега Ñлед купуването от Сирма, ами за това каква е аджеба ИТТ. Отново, за неразбралите повтарÑм, ако Ñега нещата Ñа Ñе подобрили под новата шапка на Сирма, евала и Ñамо най-добри пожеланиÑ! И не Ñамо на Ñ‚ÑÑ…, на вÑички от БГ ИТ бранша пожелавам по-интереÑна работа, и по-добри уÑÐ»Ð¾Ð²Ð¸Ñ Ð·Ð° работа (като разбран шеф например).
И за финал, този криворазбран елитаризъм на Java Ñрещу PHP е отчайващо Ñмешен.
Comment by Kaloyan — септември 17 @ 21:15
Хех, Гаргантюа изглежда не е твоето мниение, а „адаш“ ? Ð’Ñрна ли е тази работа Ñ ÐºÐ¾Ð¼ÑˆÐ¸Ð¹ÐºÐ°Ñ‚Ð° ?
Както и да е, Ñега Ñериозно (въпреки че това за вземането на проектите и комшийката наиÑтина ми е интереÑно): това го бÑÑ… пиÑал и на един от по-рано коментиращите, но ще го напиша и на Ð²Ð°Ñ – ако Ñте един или една от въпроÑните хора работили преди в ИТТ и/или Ñега в Ð½Ð¾Ð²Ð¸Ñ Ñ„Ð¾Ñ€Ð¼Ð°Ñ‚ под шапката на Сирма, използвайте Ñкромната трибуна на този блог и Ñподелете Ñпомените и впечетлениÑта Ñи.
Comment by Kaloyan — септември 17 @ 21:19
Чета коментарите и Ñе ÑмеÑ. до гоÑподина Ñ Java-ta.. може Ñ Ð½ÐµÑ Ð´Ð° правиш магии, може да Ñи егати магьоÑника ÑофтуериÑÑ‚ (жалко, че тогава не Ñе познаваме), но начина, по който Ñе виждаш като по-виÑше ÑтоÑщ от хора, които вероÑтно има какво да ти покажат Ñ Ð´Ñ€ÑƒÐ³Ð¸ технологии изглежда най-малкото неÑериозно и непрофеÑионално. надÑвам Ñе във фирмата, в коÑто работиш да не Ñа вÑички като теб, че ще Ñ Ð¸Ð·Ð»Ð¾Ð¶Ð¸Ñˆ Ñериозно. аз пък Ñе Ð³Ð¾Ñ€Ð´ÐµÑ ÑÑŠÑ Ð·Ð½Ð°Ð½Ð¸Ñта Ñи по паÑкал и бейÑик :), по-ниÑшеÑтоÑщ ли Ñъм от теб, г-н бориÑов??
Comment by Emo — септември 17 @ 21:49
Ðаа да айде Ñега , „щотото ние проÑтоÑмъртните,Ñме по-нишеÑтоÑщи“-дранкай Ñи глупоÑтите другаде, „адаш“ тоз измеÑтва темата.
Comment by КалоÑн БориÑов — септември 17 @ 22:10
Ðбе май ти Ñи този, който дрънка глупоÑтите… тръгваш Ñ Ð´ÐµÐ±ÐµÐ»Ð¸Ñ ÐºÑ€Ð°Ð¹, че Ñе раздухват глупоÑти, поÑле изглежда иÑкаш Ñамо хора разбиращи от Java да коментират на Иван Станев „манифактурата“, а аз аз Ñъм квалифициран като „php“-er ;) Това вÑичкото в Ð¿ÑŠÑ€Ð²Ð¸Ñ ÐºÐ¾Ð¼ÐµÐ½Ñ‚Ð°Ñ€, който завършва Ñ ÐºÐ¾Ð¼Ð¿Ð»ÐµÐºÑарÑкото клише „и какво Ñа поÑтигнали те“.
ПоÑле, била Ñи измеÑтвала темата. БориÑов, БориÑов, ти Ñи вече темата, БориÑов ;)
Comment by Kaloyan — септември 17 @ 22:45
Ðма каква чеÑÑ‚ ми оказвате , айде да пуÑнеш поÑÑ‚ „БориÑов – “и какво Ñа поÑтигнали т冓
обещавам нÑма да оÑтана безочаÑтен
Comment by КалоÑн БориÑов — септември 17 @ 22:54
правилно, проÑтоÑмъртните, които не Ñа java-ри.. и не говорÑÑ‚ за SOA и BPM, а иван Ñтанев не им е показал „как да Ñтанат богове“ Ñа ехее къде Ñи ти, къде Ñа те :)
Comment by Emo — септември 17 @ 22:58
БориÑов, ти Ñи куха лейка. Ðко наиÑтина има какво да кажеш, и да опровергаеш напиÑаните в коментарите по-горе неща за ИТТ и Сирма, давай Ñмело! Обаче от тези тъпи и евтини заÑÐ¶Ð´Ð°Ð½Ð¸Ñ (които Ñъщо не Ñа по темата) проÑто нÑма полза. Както ти казах вече, ловиш риба на Ñухо.
Comment by Kaloyan — септември 17 @ 23:00
„адаш“ да Ñи имаме уважението .
Comment by КалоÑн БориÑов — септември 17 @ 23:07
Ðбе ти да не Ñи пиÑн бе ? Ðма ти проÑто като по учебник Ñе подкара, първо „какво Ñа поÑтигнали другите бе“, а Ñега Ñ „уважението“ :) Хайде Ñтига ти за днеÑ, време е за Ñън, а утре ако иÑкаш може да пуÑнеш нÑкой коментар Ñ Ð´Ð¾Ñтоверна Ð¸Ð½Ñ„Ð¾Ñ€Ð¼Ð°Ñ†Ð¸Ñ Ð·Ð° тази така коментирана ИТТ/Сирма.
Comment by Kaloyan — септември 17 @ 23:13
нали знаеш , къде Ñе поÑтавÑÑ‚ ветропоказателите
Comment by КалоÑн БориÑов — септември 17 @ 23:21
Ех, Ð¿Ð¾Ñ€ÐµÐ´Ð½Ð¸Ñ Ð½Ð¾Ð²Ð¾Ð±Ñ€Ð°Ð½Ñки опит за оригиналноÑÑ‚…
Comment by Kaloyan — септември 18 @ 07:19
[…] декември 2007 пиÑах за новината, че Сирма Ñа купила руÑенÑктата фирма ИТТ ЕООД. Да ви Ð¿Ñ€Ð¸Ð¿Ð¾Ð¼Ð½Ñ Ð½Ð°ÐºÑ€Ð°Ñ‚ÐºÐ¾ за какво иде реч: Сирма Груп […]
Pingback by Mrasnika’s Lair » ИТТ/Сирма 9 меÑеца по-къÑно — септември 18 @ 10:52